Nämä voivat askarruttaa sinua

Toimitus- ja maksutavat

Pikkupaketti ovelle 6,90 €

Paketti toimitetaan postiluukkuun tai ulko-oven taakse ilman, että vastaanottajan tarvitsee olla kotona. Oven taakse jätetyistä paketeista otetaan kuva. Paketin matkaa voi seurata OmaPosti-sovelluksessa. Vastaanottajalle ilmoitetaan joko tekstiviestillä tai OmaPosti-sovelluksessa, kun postinjakaja lähtee reitille paketin kanssa ja kun paketti on toimitettu. Toimitusaika on 2–7 arkipäivää.

Noutopiste 7,90 €

Paketti toimitetaan 1-2 arkipäivässä valittuun Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Asiakas saa ilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja OmaPosti-sovelluksessa, kun paketti on valmis noudettavaksi.

Kotipaketti 13,90 €

Posti ottaa yhteyttä asiakkaaseen tilauksesta seuraavana arkipäivänä ja sopii paketin jakeluajasta. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 ja asiakas voi valita sopivan aikaikkunan pääsääntöisesti 2-4 tunnin tarkkuudella. Vastaanottaja voi myös ilmoittaa OmaPosti-sovelluksessa, että lähetyksen saa jättää ovelle ilman kuittausta.

Nouto Laitilan varastolta 0 €

Paketin voi erikseen sovittaessa noutaa suoraan Laitilan varastolta. Ota yhteyttä sähköpostilla info@ametistikissa.fi sopiaksesi noutoajankohdasta. Huomioithan, että kyseessä on meidän kotitalo eikä tästä syystä ole mahdollista päästä tekemään ostoksia paikan päällä.

Postitus: Tuotteet pakataan ja postitetaan keskimäärin 3-5 vuorokauden kuluttua tilauksesta. Poikkeuksellisista käsittelyajoista ilmoitetaan erikseen verkkosivuilla. Kaikkiin Postin kautta lähteviin tilauksiin tulee seurantakoodi.

Maksaminen: Maksunvälityspalveluna on suomalainen Paytrail Oyj. Maksutapoina korttimaksut, pankkisiirto, MobilePay ja OP Lasku.

Palautuskäytäntö

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä alkaen. Palautustilanteessa asiakas on itse vastuussa postikuluista. Palautuvan tuotteen tulee olla myyntikunnossa, jotta asiakkaalla on oikeus muuttaa tilausta tai saada rahat takaisin palautuneesta tuotteesta. Mikäli tuote on vaurioitunut verkkokaupan toimittamassa lähetyksessä, vastaamme itse aiheutuvista toimituskuluista. Palautustilanteessa neuvotellaan asiakkaan kanssa paras ratkaisu.

Palautustilanteessa ota aina ensin yhteys sähköpostitse info@ametistikissa.fi

Noutamatta jäänyt tilaus

Jos tilaus on jäänyt noutamatta Postin asettaman aikarajan puitteissa, palautuu tilaus takaisin Ametistikissan varastolle. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mikäli palautunut tilaus halutaan edelleen toimittaa, veloitetaan tästä uudelleen tarvittavat postikulut.

Eettisyys ja ekologisuus

Kivien voima perustuu uskomuksiin, ei lääketieteeseen.

Eettisyys ja vastuullisuus tuotannossa tarkoittaa, että raaka-aineiden tuottaminen, tuotantoprosessi ja työntekijöiden olosuhteet ovat kestävällä pohjalla. Kivien ja kristallien eettisyydellä viitataan muun muassa siihen, että ne ovat luontoa kunnioittaen louhittu ja oikeudenmukaisesti tuotettuja.

Ametistikissa ostaa tuotteet luotettavilta tukkureilta, jotka takaavat tuotteiden eettisyyden. Ostamme tuotteet reilulla hinnalla, jolla pyrimme välttämään laittoman lapsityövoiman tai kaivostyöntekijöiden epäeettisten olojen tukemista. Tukkumme kertovat vierailevansa kaivoksilla ja tehtailla, joissa tuotteet valmistetaan. Koska emme itse ole vierailleet näissä laitoksissa, emme voi kuitenkaan täysin taata tuotteiden alkuperää ja tuotantoketjun vastuullisuutta. Olemme kuitenkin valinneet kivien toimittajat yrityksen läpinäkyvyyden mukaan. Toimittajamme jakavat sivuillaan ja sosiaalisessa mediassaan kuvia ja kirjoituksia kaivoksilta, joista kivet saapuvat heille. Tukkumme eivät käytä kaivoksia, joissa eivät itse pääse vierailemaan. Verkkokauppa myy vain aitoja kiviä, jos ei toisin mainita. Mikäli huomaat jonkin tuotteen virheellisyyden, olethan asiasta heti yhteydessä info@ametistikissa.fi.

Ekologisuus tällä alalla on tärkeää, sillä kiviä louhitaan ympäri maailman ja kivet saapuvat meille aina Suomen ulkopuolelta. Ekologisuudella tarkoitetaan kestävää toimintaa ympäristön hyväksi. Brändimme pyrkii ekologisuuteen tukkuvalinnoilla sekä postitus- ja pakkausmenetelmillä. Tuotteiden postituksessa käytetään pahvilaatikoita, jotka on valmistettu kierrätysmateriaaleista ja paketoinnissa uudelleenkäytetään pakkausmateriaaleja, joita kertyy esimerkiksi tukkutilauksista. Toivomme myös, että tilaaja kierrättää laatikon materiaalit.

USEIN KYSYTTYÄ

Haluan muuttaa olemassa olevaa tilaustani.

- Jos haluat tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, kuten lisätä tuotteita, ole yhteydessä info@ametistikissa.fi. Lisään sinulle haluamasi tuotteet tilaukseen ja saat lisätyistä tuotteista maksupyynnön sähköpostiin. Kun maksu on suoritettu, tilauksesi päivittyy automaattisesti. Voit myös muuttaa tilaamiesi tuotteiden määrää tai peruuttaa tilauksen.

Tein tilauksen ja maksoin sen, mutta sain ilmoituksen, että tuote onkin loppuunmyyty.

- Verkkokauppa saattaa tilauksen teon jälkeen ilmoittaa, että ostamasi tuote onkin loppuunmyyty. Tämä johtuu usein siitä, että olet ostanut kyseisestä tuotteesta viimeisen kappaleen, jonka jälkeen sitä ei ole enää saatavilla eli tuote on loppuunmyyty. Asia ei siis vaadi toimenpiteitä. Mikäli verkkokauppa on virheellisesti myynyt sinulle tuotteen, jota varastolla ei ole, olen itse sinuun sähköpostilla yhteydessä ja voimme sopia hyvityksestä tai korvaavasta tuotteesta.

Haluamani noutopiste ei ole saatavilla.

- Verkkokauppa tarjoaa sinulle 10 lähintä noutopistettä ilmoittamasi osoitteen mukaan. Mikäli haluamasi noutopiste ei ole saatavilla, voit valita minkä tahansa noutopisteen ja ole tilauksen teon jälkeen heti yhteydessä info@ametistikissa.fi ja kerro haluamasi oikea noutopiste. Etsin sinulle toivomasi noutopisteen ja teen tarvittavat muutokset tilauksellesi.

Verkkokaupan tuote on loppuunmyyty. Onko sitä tulossa lisää?

- Toisinaan tuotteita myydään loppuun, jolloin tuotteen kohdalla lukee "loppuunmyyty". Vakiotuotteiden, kuten rumpuhiottujen kivien, raakapalojen ja hippu- sekä helmirannekorujen varastoa on tarkoitus ylläpitää ja näitä on todennäköisesti tulossa lisää varastoon. Voit olla yhteydessä info@ametistikissa.fi ja varmistaa, onko haluamaasi tuotetta tulossa lähiaikoina saataville. Osa tuotteista myydään yksilöinä, kuten monia riipuksia, jolloin loppuunmyymisen jälkeen tuote on loppu. Voit kuitenkin toivoa vastaavaa tuotetta sähköpostilla.

Näin joskus erään tuotteen verkkokaupassa, mutta en löydä sitä enää valikoimasta.

- Toisinaan, kun tuote myydään loppuun, se poistetaan verkkokaupan valikoimasta. Tämä voi johtua siitä, että tuotteen palauttaminen varastoon vie odotettua kauemmin aikaa, mutta tuotetta on tulossa lisää. Tuote voidaan myös poistaa verkkokaupasta, jos sillä ei ole ollut suurta kysyntää eli sitä ei loppuunmyymisen jälkeen tilata uudelleen myyntiin. Voit olla asiasta yhteydessä sähköpostilla info@ametistikissa.fi ja varmistaa, onko haluamaasi tuotetta tulossa vielä myyntiin.

Voinko toivoa tuotetta?

- Kyllä voit! Voit olla yhteydessä "Ota yhteyttä"-lomakkeella, sähköpostitse info@ametistikissa.fi tai laittaa viestiä Instagramissa. Mikäli toivot spesiaalia tuotetta, jonka hankkiminen vaatii minulta enemmän vaivaa, peritään sinulta 20% ennakkomaksu tuotteen hinnasta. Tuotteesta kysyminen, ei velvoita sinua tilaamaan tai maksamaan mitään.

Esimerkkitapaus: Toivot suurta yksittäistä kivitornia, joita ei muuten ole verkkokaupan valikoimassa. Kyselen tukkumyyjiltä toivomaasi tuotetta ja pyydän kuvia ja videoita tuotteesta. Lähetän sinulle saamani kuvat ja videot ja kerron tuotteelle hinnan. Hyväksymällä tuotteen, maksat tuotteen hinnasta ennakkoon 20% ja loput, kun tuote on saapunut varastolle. Mikäli haluat perua tilaamasi erikoistuotteen, 20% ennakkomaksua ei palauteta.

Tietosuojaseloste

Tietoja kerää Kivikauppa Ametistikissa.

Rekisteriasioista vastaa

Kivikauppa Ametistikissa

Y-tunnus 3317272-2

Kaukolantie 21

23800 Laitila

info@ametistikissa.fi

Luovutamme tarvittavat henkilötiedot logistiikka- ja maksupalveluyhteistyökumppaneille verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Tietoja kerätään rekisteröityneiden käyttäjien tilausten toimittamiseen sekä asiakassuhteiden hoitamiseen. Kerättäviä henkilötietoja voidaan käyttää myös verkkokaupan tilastointiin ja suoramarkkinointiin.

Mikäli olet kirjautunut Ametistikissan käyttäjäksi ja haluat poistaa asiakastietosi järjestelmästämme, olethan yhteydessä sähköpostitse info@ametistikissa.fi

Asiakkaalta kerättäviä tietoja ovat nimi, kotiosoite, postinumero ja paikkakunta sekä puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Järjestelmään tallentuu tiedot myös tilatuista tuotteista ja valituista maksu- ja toimitustavoista.

Järjestelmään tallennetulla asiakkaalla on oikeus tarkistaa itseään koskevat tiedot rekisteristä ja tarvittaessa vaatia niiden oikaisua ja poistamista. Asiakkaalla on myös oikeus rajoittaa tai vastustaa tietojensa käsittelyä tai peruuttaa aiemmin annettu suostumus tietojen käsittelylle ja suoramarkkinoinnille.

Yrityksen tiedot

Kivikauppa Ametistikissa

Y-tunnus 3317272-2

Kaukolantie 21

23800 Laitila

info@ametistikissa.fi